CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, November 23, 2009

Honda City

Ada ahli CBC yang akan pakai kereta ini tak lama lagi. Sape? Kita tunggu dan lihat jer lah. Cerita-cerita tentang ada ahli CBC akan pakai kereta ini telah lama tersebar, ampunya diri pun telah mengesahkan dengan admin. So kita tunggulah, untung-untung dapat tumpang pergi beli kasut adidas di Wangsa Maju. Haha...Satu yang belum pasti samada model di atas tu atau yang di bawah ni....Huh kalu macam ni baru kena gaya dengan DG 44....

Sunday, November 8, 2009

Jang Gomo Klate


Musim Piala Malaysia telah melabuhkan tirainya malam tadi. Final Piala Malaysia kali ini mempertemukan N9 dengan Kelantan. Sebelum sepak mula perlawanan akhir dimulakan, segala tumpuan terarah ke pasukan Kelantan. Segala liputan terarah kepada skuad yang bergelar The Red Warriors ini. Penyokong-penyokong Kelantan di seluruh negara ghairah meraikan pestas final selepas menunggu hampir 40 tahun. Beberapa orang member dari CBC juga tidak sabar-sabar lagi menunggu detik untuk ke Bukit Jalil. Kito akan bahe ruso...itu kata penyokong kijang.
Namun malam tadi cerita di atas padang adalah berbeza sama sekali. Skuad kijang tertekan dengan harapan menggunung yang diletakkan di atas bahu mereka untuk membawa pulang Piala Malaysia ke bumi Kelantan. kehadiran lebih kurang 60 ribu penonton nampaknya menambahkan tekanan ke atas pemain-pemain Kijang, menyebabkan permainan yang dipamerkan di bawah tahap keupayaan sebenarnya. Menang sorak Piala terlepas untuk The Red Wariors....Skuad Kijang di hoben oleh Skuad Rusa dengan jaringan 1-3.
Apapun tahniah kepada kedua-dua pasukan yang berjaya ke perlawanan akhir tahun ini. Kepada rakan-rakan penyokong Skuad Rusa tahniah diucapkan....kepada rakan-rakan penyokong Kijang jangan frust sangat. Takpe tahun depan cuba lagi. satu pesanan penaja....menjejakkan kaki ke final belum tentu boleh menang. So jangan confident sangat lain kali. Kalu dah menang piala baru boleh ketawa besar! Hahaha...den ogang kampung Nabil........Hoben Jang Hoben...

Sunday, November 1, 2009

Gomo Kelate Gomo


Tahniah kepada rakan-rakan penyokong The Red Warrior kerana berjaya melayakkan diri ke perlawanan akhir TM Piala Malaysia tahun ini. Kepada Abe Joe, keyo, shah dan lain-lain tu jangan seronok sangat, tumbangkan dulu N9 pas tu baru leh ketawa besar. Kepada penyokong berkecuali anda boleh pilih antara kelantan atau N9 yang nak disokong dalam perlawanan akhir nanti. harus diingatkan Hoben Jana Hoben juga merupakan pasukan yang mempamerkan satu permainan yang menarik dengan benteng yang kebal sepanjang pertandingan ini. Admin tak sokong mana-mana....team negeri dah bungkus awai-awai so sehingga tahun hadapan admin merehatkan diri dari menyokong mana-mana team bolasepak yang ada di alam maya ini. Adapun sokongan tidak berbelah bagi admin tetap kepada PR...haha Adios.