CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, September 30, 2009

Orang Baru

Tahniah diucapkan kepada seorang ahli CBC yang baru menerima kehadiran cahaya mata sulong. En Zakiyamani a.k.a Pokki telah menjadi seorang ayah pada 29.09.2009. Isteri beliau selamat melahirkan seorang cahaya mata perempuan. Semoga kehadiran cahaya mata ini akan menambahkan lagi kecerian keluarga beliau. Tahniah dari semua ahli CBC....Gambar menunjukkan Pokki, Isteri dan Qistina Balqis bersama Tengku Puan Pahang yang merupakan penaung TAFF ( Yayasan Fertiliti Tunku Azizah).

Wednesday, September 23, 2009

Selamat Pengantin Baru

Selamat Pengantin Baru diucapakan kepada salah seorang ahli CBC yang akan melangsungkan perkahwinan dengan gadis pilihannya pada 24. 09.2009 bersamaan 05 Syawal 1430 H.
Kepada Khairul Azhar, kami di CBC mengucapkan Selamat Pengantin baru semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

Wednesday, September 16, 2009

Syawal Bakal Menjelma

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua ahli CBC. Maaf zahir batin....Kepada yang akan balik beraya di kampung berhati-hati di jalan raya, jangan merempit macam kita pergi konvoi pula. Ingatlah ini bukan nak berkonvoi tapi nak balik sambut raya. Kepada yang untung besar dalam perniagaan yang halal, jangan lupa sedekahkan duit raya kepada kanak-kanak yang datang beraya.