CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, April 28, 2009

Pengumuman II

AJK tertinggi CBC telah bermesyuarat sebentar tadi dan mengambil ketetapan untuk meneruskan konvoi ke CH pada 1 Mei nanti. Kepada semua ahli jemaah konvoi sila ambil perhatian akan perkara ini. Sila servis motor masing-masing, sila cheack khemah, sila sediakan tin@botol@apa jer untuk mengisi petrol spare, yuran RM 50.00 tolong jelaskan selewat-lewatnya pagi Jumaat(b4 bergerak). Ahli konvoi akan berkhemah di CH nanti, so sila pastikan peralatan semuanya lengkap. kalau ada masalah sila hubungi AJK tertinggi ( Abe Joe, Messi, Ochea14).....

Monday, April 27, 2009

Pengumuman Penting.

Konvoi bermotosikal ke Cameron Hinghland mungkin terpaksa ditangguhkan atau ditukarkan ke tempat lain. Ini adalah disebabkan oleh masalah yang tidak dapat dielakkan. Kepada semua ahli konvoi sila tunggu panggilan atau sms atau e-mail dari pihak ajk tertinggi untuk memastikan kedudukan sebenar.

Friday, April 24, 2009

Berita Belum Sohih

Dikhabarkan bahawa KK ( Kepala Konvoi ) Abe Ajak tidak dapat ikut serta dalam konvoi kali ini. Sebab musababnya akan didedahkan semasa perjumpaan jemaah konvoi hari Ahad nanti.

Friday, April 3, 2009

Next Trip.

Insyaallah konvoi seterusnya ialah ke Cameron Highland. tarikh yang dirancang ialah pada 01 Mei 2009 bersempena dengan cuti hari pekerja. Jom pakat pi ramai-ramai. Yuran untuk konvoi ke CH ni Rm 50.00 seorang.